Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání
Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání
223  Koupit

Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání

223 

Tato kniha pochází z e-shopu

Jaký má hodnocení smysl? Jak by měl proces hodnocení a diagnostiky vypadat či jak odhalovat silné stránky dítěte? Rámcové vzdělávací programy přinesly mnoho změn a mimo jiné pověřily pedagogy mateřských škol nelehkým úkolem – hodnocením pokroků dětí. Autorky knihy pomáhají čtenáři (zejména učiteli, řediteli mateřské školy či studentovi předškolní pedagogiky) pochopit základní principy hodnocení. Svá tvrzení dokládají na názorných příkladech a poukazují jak na pozitiva práce v mateřských školách, tak na diagnostické chyby. Poznatky vývojové psychologie a pedagogické diagnostiky propojují s individualizací vzdělávání a s rozvojem kompetencí, které taktéž stanovuje příslušný rámcový vzdělávací program.

Další informace

Značka: