Učebnice Hravá hudební výchova 3 má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím.
Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat – metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy.
Perfektní hodiny hudebky pro všechny – bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. 🙂
Učebnice Hravá hudební výchova 3 je sestaven pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí.
Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím.
Skládá se z 12 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými v prvouce.
Doplňuje ji pracovní sešit, ve kterém si žáci formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo.
Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím.
Zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikací lze kreativně pracovat.
Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií.
Kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení a napomohly jim k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí
Zahrnuje slovníčky probraných pojmů a hudebních skladatelů a rejstřík využitých písní.
Publikaci uzavírají strany s prázdnými notovými osnovami s dostatečně velkou roztečí k praktickému procvičování hudebně naukových jevů.
Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů.
Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách.
Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením.
Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká.
V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí.
Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy.
Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.