6-24
Učivo matematiky celého 2. stupně není děleno klasicky do jednotlivých ročníků, ale je rozděleno tematicky do 16 učebnic. Náplň každé učebnice přesně vychází z RVP ZV. Rozdělení látky do samostatných tematických celků vychází vstříc potřebám škol – je tak možné řadit látku individuálně podle ŠVP, který má škola zpracován. V tomto navrženém pořadí je počítáno se čtyřmi tématy pro každý ročník.
Doporučeno pro 6. ročník:
– Desetinná čísla – musí předcházet učebnici „Základy geometrie“ a „Kladná a záporná čísla“
– Kladná a záporná čísla – musí předcházet učebnici „Zlomky, poměr“
– Dělitelnost
– Základy geometrie – musí předcházet učebnici „Shodnost geometrických útvarů, souměrnosti“
Doporučeno pro 7. ročník:
– Shodnost geometrických útvarů, souměrnosti – musí předcházet učebnici „Rovinné útvary“
– Zlomky, poměr – musí předcházet učebnici „Procenta, trojčlenka“
– Procenta, trojčlenka – musí předcházet učebnici „Rovinné útvary“ a „Finanční matematika“
– Rovinné útvary – musí předcházet učebnici „Hranoly a válce“, „Výrazy a rovnice 1“ a „Konstrukční úlohy“
Doporučeno pro 8. ročník:
– Hranoly a válce – musí předcházet učebnici „Jehlany, kužely a koule“
– Výrazy a rovnice 1 – musí předcházet učebnici „Výrazy a rovnice 2“
– Konstrukční úlohy
– Finanční matematika
Doporučeno pro 9. ročník:
– Výrazy a rovnice 2 – musí předcházet učebnici „Úměrnosti a funkce“
– Úměrnosti a funkce
– Podobnost a funkce úhlu – musí předcházet učebnici „Jehlany, kužely a koule“
– Jehlany, kužely a koule