Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality - Vratislav Kozák, Jan Závodný Pospíšil - e-kniha
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality – Vratislav Kozák, Jan Závodný Pospíšil – e-kniha
69  Koupit

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality – Vratislav Kozák, Jan Závodný Pospíšil – e-kniha

69 

Tato kniha pochází z e-shopu

eBook: Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality.

Další informace

Značka: