E-kniha: Marketing obchodní firmy od Zamazalová Marcela
E-kniha: Marketing obchodní firmy od Zamazalová Marcela
271  Původní cena byla: 271 Kč.230 Aktuální cena je: 230 Kč. Koupit
Sleva!

E-kniha: Marketing obchodní firmy od Zamazalová Marcela

Původní cena byla: 271 Kč.Aktuální cena je: 230 Kč.

-15%
Tato kniha pochází z e-shopu

V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. A na závěr poznáte jak budovat vztahy se stálými zákazníky.