Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně – od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.

E-kniha: Mezinárodní marketing od Machková Hana
SKU: 9788024796338
Kategorie: Grada.cz, Marketing a reklama, Podnikání ekonomie a finance
Značka: Grada
Související produkty
Grada.cz, Psychologie, Psychologie a pedagogika, Psychologie pro každého
203 KčPůvodní cena byla: 203 Kč.173 KčAktuální cena je: 173 Kč. KoupitGrada.cz, Lékařské obory, Psychiatrie psychoterapie, Zdravotnická a lékařská literatura
246 KčPůvodní cena byla: 246 Kč.209 KčAktuální cena je: 209 Kč. KoupitGrada.cz, Jazyky komunikace etika, Management jazyky, Zdravotnická a lékařská literatura
990 KčPůvodní cena byla: 990 Kč.599 KčAktuální cena je: 599 Kč. KoupitGrada.cz, Jazyky komunikace etika, Management jazyky, Zdravotnická a lékařská literatura
539 KčPůvodní cena byla: 539 Kč.458 KčAktuální cena je: 458 Kč. Koupit







