E-kniha: POP - In-store komunikace v praxi od Boček Martin
E-kniha: POP – In-store komunikace v praxi od Boček Martin
253  Původní cena byla: 253 Kč.215 Aktuální cena je: 215 Kč. Koupit
Sleva!

E-kniha: POP – In-store komunikace v praxi od Boček Martin

Původní cena byla: 253 Kč.Aktuální cena je: 215 Kč.

-15%
Tato kniha pochází z e-shopu

První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky testování efektivity POP, přináší analýzu spotřebitelského vnímání prostředků in-store komunikace, přibližuje minulost, současnost a budoucnost in-store marketingu, věnuje se roli designu v POP aktivitách a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále významnější roli v komunikaci se zákazníky.